Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

kerti trambulin

kerti trambulin

Szex se

2016. február 24. - mirracle

hát, ha megfejti az én történetemet, nem is tudom, kap egy valamit
mert hogy én így ülök és csak lesek és nem értek semmit
.......
idejött tegnap,  talpig harisnyatartóban szépen felöltözve vártam, 
de nem volt bennem izgalom, vagy olyan nem is tudom, 
csak úgy vártam
de az is eszembe jutott hogy az se lenne baj ha nem jönne, 
hogy jobb lenne egyedül
aztán jött
előszedte az anyukája rántott husiját
megette
bekapcsolta a tévét
és nézte a pókembert
közben ittunk bort
simogatta a kezem
fecsegett időnként
azán hogy menjünk aludni
levetettem szépen a fürdőben a bevetés cuccot
felvettem a virágos flanel pizsimet
és lefeküdtem mellé az ágyba
és megkérdeztem hogy most akkor ez mi
mondta hogy ne haragudjak, de ő most nem akar semmit
hogy legközelebb találkozzunk először, mielőtt hazamegy,
mert őt most annyira felkavarták az otthoni dolgok
hogy most ő nem
hogy nagy örömmel jött hozzám, meg nagyon jól esett hogy csinosan vártam
de ne haragudjak
nem
és akkor én felkeltem az ágyból és bejöttem ide
a nappaliba
álltam az erkélyajtóban és sírtam
és igazából az egészet nem értettem
utánam jött
hogy ne haragudjak
és hogy ő nem akart megbántani
és sajnálja
de értsem meg
és ő nagyon kedvel engem
zsla zsla
és akkor én hosszan beszéltem neki mindenféle dolgokat
mert egyszerűen azt éreztem, hogy muszáj beszélnem
mert nem akarom hallani még egyszer hogy felkavarta a múltja
és sokat beszéltem
pasikról
az apámról
az elmúlt 2 évről
aztán mit tudom én mi volt
ágyba bújtunk
aludni próbáltunk
de nem nagyon ment
reggel 10 körül főztem kávét
közben azon gondolkodtam hogy megmondom neki hogy nem akarom kivinni a reptérre
de aztán mégis kivittem
aztán megint bocsánatot kért
aztán visszajöttem
és nem igazán tudtam hogy mit érezzek
sírtam is
de nem azért hogy most ő elment
vagy hogy mi lesz velünk
vagy ilyesmi
csak úgy sajnáltam magam a harisnyatartómban
és asszem most is ezért vagyok nagyon szomorú
de azt is érzem, hogy pont ez kellett
valaogy így
hogy azt mondhassam hogy na ezt már tényleg nem
és az bánt még
hogy a gyereket elpateroltam itthonról
és hogy emiatt nem voltam vele, amikor igazából vele kellett volna lennem
mert ő az aki igazán hozzám tartozik
na így
olyan fosul nézek ki, hogy megijedtem magamtól

A bejegyzés trackback címe:

https://kertitrambulin.blog.hu/api/trackback/id/tr588417120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása